tisdag 18 september 2012

Tingsrätten!

Hej idag har vi farit med skolan till tingsrätten och såg på en "rättegång" det var ganska tråkigt jag höll typ på att somna xp för jag hade inte sovit så mycket heller ( typiskt mig ).
Jag ska börja blogga mer snart, kanske i helgen för jag har en massa bilder på lagring som ska ut på boggen, Det blir en hel del bilder :) hoppas ni gillar det.

 Just nu känns det som jag har ganska mycket att göra.Men jag har äntligen sålt klart plastpåsar som vi i klasssen säljer för våran Europaresa då far vi ut i europa och har roligt med klassen då nästa år 2014 så ska klasserna 7:an och 8:an några lärare kuratorn och några föreldrar följa med.Det kommer bli jätte kul särskilt när man får fara med sina kompisar och så blir det ännu roligare eftersom jag aldrig har varit utomlands bara i norden :)

Ha en trevlig kväll mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar