fredag 5 april 2013

Mina favorit skal!

Hej ska nu visa er mina favorit skal till min mobil (Iphone 4s).
 Ha en fin kväll kram Olivia <3


Det här skalet är en bokbok och det är kanske det jag
 har använt mest för att den skyddar så bra. Den är jättebra
 för det är äkta läder oxkså så det håller väldigt bra


Det här skalet har jag fått från min allra bästa vän  Märta.
Jag tycker den är jättefin och jag har det skalet idag på min
mobil.




Det här skalet är mint grön men det syntes inte så jättebra
hoppas ni förstår ändå.




Det här skalet har jag fått från en kompis som heter Ellen.
Den är jättefin med dom små söta ängla vingar.

Den här använder jag inte så ofta för att  jag är jätte rädd om den
jag vill inte att den ska gå sönder. Men jag tycker att den är så fin så
jag visar den ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar