lördag 1 juni 2013

Med i tidningen!

För ett tag sen så fick min klass vara med i en tävling där man då fick prova ut en massa olika glassar för att kunna skriva en recension och då sedermera vara med i en tidning. 

Det var så att då vann vi och vi har provat olika glassar och hamnat med i en tidning som heter just de' nummer 2 det är en typ av ungdomstidning. 

Jag provade en glass som heter skruven tropical från Triumf, den var väldigt god den kan jag rekommendera.  Mina klasskamrater provade även några andra som ni kanske ser på bilden, det kanske var lite dålig skärpa på just den bilden men jag hoppas ni ser ändå. Jag vet inte vars man kan köpa den tidningen tyvärr. Jag fick min tidning från skolan. 

Bilden på mig var kanske inte så jättebra för jag hade lite för lång lugg haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar