tisdag 10 september 2013

Från posten

Hej förra veckan fick jag ett paket från www.petitchu.se fullt med en massa nytt roligt pyssel. Det ska bli jätte kul att hålla på med Alla nya grejer och att testa silicone whipped cream och se hur den funkar (jag har aldrig använt det förut). 

Jag tror att jag kanske ska göra julklappar eller födelsedags presenter till någon, av pysslet jag fått men jag vet inte riktigt än. Det ända jag vet är att jag ska göra ett skal till mig själv och testa. Dom har jätte snabb leverans det tog max två dagar innan paketet kom i posten. 

I paket är det:
Fyra speglar två rosa två svarta
Tre vita iPhone 4s skal
Sju olika hjälpmedel för att arbeta och forma lera snyggt
En silicone whipped cream + tre spritsar
En stor lerform
16 påsar med små dekorationer
Rilakkuma stickers 
Sex söta små delar att göra smycken med
En liten tårtbit att dekorera

Sedan fick man också med några maskerings stickers i olika färger bara som en liten söt present för att man har köpt av dom. 
Jag tycker dom har gjort så fint med att packa in allting i små söta påsar och satt   små stickers i form av rosa och vita kaniner på påsarna. Det är så gulligt och på vissa av påsarna så har dom skrivit små gulliga notes. 
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar