torsdag 24 maj 2012

Disputationen igår!

Hej igår vart en sen kväll helt ärligt gick jag och la mig 01.43 typ.men det var jätte trevlig fast under själva disputationen slumrade jag till haha inte tänkt men var jätte trött.Det var kul att se kvinnan som disputerade igen för vi var deras första vänner i Sverige för dom kommer från Bosnien.Under festen så fick vi jätte god mat som ni ser var mammas efterrätt väldigt liten.
Till förrätt fick jag toast med svamp på och till varmrätt fick jag kyckling potatis och någon chili sås den var rätt stark till efterrätt Dick jag hallon och glass i ett glas det var gott.Jag har hade en jätte trevlig kväll med mycke folk som klappade mig på huvudet och mycket prat.Mamma höll även ett litet tal papp var mindre glad då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar