lördag 26 maj 2012

Översåvningen igår

Hej igår sov jag över på skolan och kom hem idag det var jätte kul först så grillade vi korv och marshmallows sedan så lekte vi kuragömma med dunk.sedan så efter ett tag så hade dom som var ansvariga för övernattningen gjort 2 st pinajatas ena var det popcorn och andra en filt dom en 'skoj pinjata'. Resten av kvällen så satt jag med 3:orna i en ring och lät dom turas om att spela på min mobil jag var där med 3:orna ungefär hela kvällen,resten av dom som var där typ sprang runt och ja jag vet inte men några gungade och det var en helt totalt lyckad kväll med massa gott och roligt!Det var även en i klassen som utlöste ell larm till skolan u der oss så en väktare fick komma och ordna det kan så inte så glad ut hahehahe.
Han som står där var förste slagare :)
Min marshmallow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar