söndag 22 juli 2012

Hannaskolan min nya skola

Ja imorgon är det exakt fyra veckor kvar tills jag börjar på min nya skola, Hannaskolan.Ligger i Umeå.Då kommer jag börja med en helt fantastisk klass bestående av 6 tjejer:
  • Julia
  • Wilma
  • Alexandra
  • Lisa
  • Matilda
  • Ellen
Och fyra killar:
  • Matteus
  • Noa
  • Jonatan

Den sista killen kommer jag inte ihåg vad han heter,Jag är även lite osäker om vad alla killar heter men det går nog bra en då.Jag är säker på att det här kommer bli ett Helt fantastiskt år :)<3!

3 kommentarer:

  1. Den sista killen är hampus!
    Och alla killarna var rätt kan ej stavningen eftersom man kan stava vissa namn på så många olika sätt! :-) :-)

    Längtar tills vi börjar om skolan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för svaret Julia och jag längtar också tills skolan börjar :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera