torsdag 9 augusti 2012

I min väska!

Hej nu ska jag visa er vad som finns i min handväska bara för skojs skull :)











Det som ligger i min väska är:Plånbok väska för mobilen och en lite smink väska.

I plånboken har jag:Pengar,Kvitton,Biblioteks kort,Visit kort,Ett gammalt kontant kort,Nagelfin och slutligen en uppmuntrande lapp med texten Tjillivippen.

I min necessär för mobilen har jag: Laddare man kan ladda i bilen,Hörlurar,AUX kabel(så man kan spela musik från mobilen till bilen) och såklart  mobilen den är inte med för att det är den jag tog korten med :)

I min smink väska så är det lite olika saker inte bara smink utan det är:Läppglans med vanilj doft, Concealer,mascara från Isadora en mini produkt,två hårsnoddar,en astma medicin för jag har astma    :(  även ett allergi piller för pollen eller så.Jag brukar ha med mig solglasögonen men jag tog inte något kort på dom för det är väldigt sällan jag har med min dom.

Ja det var det jag hade i min lila radio väska jag tror jag kommer ha den som skolväska nu när jag börjar skolan den 20 augusti om 11 dagar :) men jag är inte helt säker vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar