tisdag 6 november 2012

Välkommen in i mitt skåp!














Hej och välkommen in till mitt skåp i skolan nu ska jag visa er hur det ser ut och vad jag har inuti mitt skåp. Jag har mitt skåp långst ner Nr 4, det är inte så bar tycker jag för jag har lite dåligt i knänen så jag får lite ont men men. Det jag har i skåpet är:
  • Mappar för olika ämnen.
  • En tejprulle.
  • Ett par tjocksockar (det är super mysigt eftersom det alltid är så kallt på skolan).
  • Pennfack och i det har jag en bläckpenna som luktar vattenmelon, två sudd, tre blyertspennor pennor, en pennvässare för blyertspennor och en för färgpennor, linjal.
  • En bok jag läser som heter ¨Blod och choklad¨.
  • En skrivbok jag skriver ner viktiga saker och läxor.
  • Handsprit.
  • Hörlurar.
  • Nagelfil.
  • Nässpray.
  • Näsdukar.
  • Ipren.
  • Halstabletter.
  • En puff som det heter jag har den för att jag har astma :(
  • En liten plånbok för pengar om jag skulle behöva det någon gång, Om ni´inte ser vad som står så står det ¨Good girls go to heaven but i just want to go shooping.
  • Som ni ser har jag även lite papper på en magnet det är ett litet schema.
Ja hoppas ni har haft en trevlig titt i mitt skåp så syns vi en annan gång hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar