fredag 25 januari 2013

Lite nytt!

Hej lite nytt!

Ändrat lite design. Vad tycker ni om den? kanske ni tyckte bättre om den förra? Eller tycker ni att jag ska ha en enfärgad bakgrund? kommentera gärna vad ni tycker.

Imorgon eller någon annan dag ska jag fixa lite till med designen är inte riktigt färdig än.

Jag har även skaffat twitter ni hittar mig på @oliwialovesyou.

                                                                                                                       Kram olivia <3

9 kommentarer:

  1. Hej jag tycker att designen ät JÄTTE fin! :D det är fint att den är färgglad och har roliga motiv! :) p.s jag gillar din blogg JÄTTE mycket! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Amanda vad kul att du tycker om min blogg och min designe. Det är kul att höra :)
      ha en fin kväll <3 Kramar Olivia

      Radera
  2. Hej!

    Kan du inte blogga lite oftare?

    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sanna!
      Jag ska försöka blogga lite oftare men nu är det lite ledsamt inom min familj för att en kompis till oss (min familj) har tyvärr dött :(
      Men jag lovar att jag ska försöka. Kram olivia <3

      Radera
  3. Oj, beklagar verkligen.
    Uppdatera när du känner att du orkar igen.
    Skulle vara roligt med lite personliga inlägg i framtiden så man får lära känna dig.
    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sanna <3
      Tack. Om du vill kan du kan gärna skriva lite om vad du hade velat läsa för personliga grejer om mig så skriver jag gärna inlägg om det :) Ha en fin söndag.
      Kram Olivia <3

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ja, lite längre inlägg, om dig, din familj, vänner hur du bor, vad du gör på fritiden osv

    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej <3

      Tack så snällt av dig att skriva lite om vad du ville läsa om, då vet jag lite bättre.
      Ha en fin kväll! Kram Olivia <3

      Radera