söndag 10 februari 2013

Min första mobil!

Hej nu ska ni få se min allra första mobil!

Den fick jag i julklapp av mamma när jag var sex sju år någonting. Jag spelade mest då för jag kände inte så många som jag kunde smsa med men när jag hade haft den i något år och börjat smsa så krånglade den och slutade skicka och ta emot sms tyvärr.

Jag tycker den är så fin för att den är rosa och helt i hello kitty tema. Det är en touch  telefon och det följde med en penna som man kunde använda istället för fingret den satt fast i ett hörn i mobilen det tycker jag är praktiskt men det dåliga var att den inte hade så bra kamera men jag tycker väldigt mycket om den fortfarande fast jag inte använder den. Jag vet tyvärr inte var mamma har köpt den men jag tror att den är köpt från japan via nätet






                                                                                                                            Kram olivia <3
                                 
                                                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar