fredag 22 februari 2013

I min skolväska!

Ja tänkte det kanske kunde va lite kul att visa min skolväska för er, hoppas ni också tycker att det var kul.

Jag tycker att min skolväska är super bra för den har många fack och är väldigt rymlig.  Den har sex fack med dragkedjor och fem fack utan dragkedja. Det är även bra att den har ett axelband och ett vanligt handtag där man kan bära den. Märket på väskan är
PIERRE men nu ska ni få veta vad det är i den:



I den första ljusblåa necessären med snobben på är det: min mobil laddare, AUX kabel och ett par svarta hörlurar.

I den andra necessären med texten ALARM på så är det bara plåste.
Framsidan av min skolväska.
Framsidan med mina små necessärer


Två necessärer och ett par vantar.
Plus min lilla blåa skriv bok och min skåp nyckel.

I den prickiga snobben necessären och Mimmi necessären är det: USB minne, Litet skohorn, Några hårsnoddar, Min hemnyckel, Täckstift (concealer), Lambi näsdukar.
Jag har även: ett par extra vantar nu när det är så kallt, En liten blå bok där jag skriver ner saker jag ska komma ihåg och slutligen min skåp nyckel till skolan.

Så det var allt jag hade att visa för er idag så ses vi igen en annan dag.                      Kram Olivia   <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar