fredag 2 augusti 2013

22 dagen på semestern

Hej idag har vi varit på stan och kollat i affärer. 

Jag hittade några grejer, först så hittade jag en fin baseball jacka på shock. Hittade även lite annat fint på kawaii shop: <3 formade solglasögon, ett halsband, hårklämmor, ett par örhängen och nagel stickers. Vi åkte även paddan under Göteborgs alla broar. Det var mysigt förutom att det blåste lite. Efter att vi åkt färdigt så gick vi runt på avenyn och kolla lite. När vi hade kollat klart så letade vi upp en bio för vi tänkte se grown ups 2 men då var vi tvungen att vänta en timme så vi såg istället monsters university. Det Kan jag rekommendera, den var kul. 

När vi kom tillbaka till husvagnen så åt vi en väldigt sen middag och såg på en film.








2 kommentarer:

  1. Så fina saker du hittat. Det bästa tror jag att jag tycker är musen på melonen örhängerna förutom jackan. Det skall finnas yberhäftiga jeans där; ena benet svart och det andra skotsrutigt. Skitsnygga.
    Hoppas du har det bra. ♥
    nina

    SvaraRadera