onsdag 20 juli 2011

Dag 3 i Malmö



Hej idag har vi varit och rantat på på stan i Malmö igen hittad denna super söt halsband på shock.198 kr helt klart värt det.Tog en fika jag o pappa delade på det här godsakerna och så hade jag sån tur att dom hade alpros choklad mjölk som till och med är mjölkfri.Konditoriet hade värdens finaste toaletter.Ja det var min dag det.Ja just ja jag klippte mig också så här blev det lite konstig min bara.Vad tycks om klippningen vart det för kort eller för lite?

2 kommentarer:

  1. Kul att ni är och rantar på stan. Så nu vet du hur Malmö ser ut både "ute och inne". Du blev jättefin i håret. Helt i tid och nödvändigt. Du är så handlingskraftig och klarar dej så bra själv:) Duktigt.
    Alla världens kramar till dig mamma

    SvaraRadera
  2. Det skall vara ...... Helt i tid och perfekt....

    SvaraRadera