söndag 17 juli 2011

På kolmården








   Vi fick den som såg ut som en zebra












Zebra klädseln var av plast




Skellet museumet



Min

Pappas






Dom är var ur gulliga tycker jag.

:)
Hej idag for vi till klmården och såg dessa djur vi åkte den nya linbanan som är nytt för i år.Vi var och såg delfin schowen den är helt klart super bra jag rekomenderar den till alla som passerar eller är i kolmården.Här är några bilder från min mobil kamera.Min digital kamera dog mitt under delfin schowen när jag behövde den som mest så beklagar dåliga bilde:(   Tog en mjuk glass i slutet super gott

1 kommentar:

  1. Vad synd att de tagit bort safarin. Men linbana kan också vara kul. F...bannat att vi aldrig var på safarin när vi var dit. Det får jag verkligen ångra nu. Skit också:(
    Delfin showen är att rekomendera :)
    Sådana där glassar......ja, då skall man vara sugen på glass.
    Kramar mamma

    SvaraRadera