onsdag 13 juli 2011

Parken zoo



Mamma med sin unge
Hej ledsen att jag inte har kunnat blogga jag har inte haft något bredband eller teckning.Nu har vi alla fall kommit till en camping där man fick en kod till deras bredband.Idag var vi på arken zoo i eskilstuna det första vi såg var en katt som hade jätte fin teckning på kroppen jag tror der var en vildkatt han vaar väldig tilllgiven och tam plus klisjuk.Vi såg flamingos, surikate,r gibbon aper,flodhästar ,lamer ååååå gud det var så många så jag årkar inte skriva upp alla.Jag hartagit  bilder på djuren somjag skall lägga upp här.

1 kommentar:

  1. Vilka häftiga djur det fanns där. Önskar jag varit där, hade speciellt vilja se den där mamman med ungen i vattnet. Hoppas resan din blir riktigt kul och innehållsrik.
    Kram mamma

    SvaraRadera