söndag 3 juni 2012

Läger!

Hej nu är jag på väg till min skola för att jag ska fara på läger med min klass.Till en plats som heter Norrbyskär. Vi kommer hem på onsdag morgon,vi får inte ha med oss varken dator eller mobil så jag bloggar på onsdag när jag har kommit hem.Det kommer bli kul förutom att det inte finns någon dusch bara ett hav och så finns det bara ute toalett ingen el också måste man dela rum med killarna i klassen.Men Jag ska se om jag får några bra bilder från lägret så lägger jag ut dom.Men nu är jag snart framme.

2 kommentarer:

  1. ha ha hur gick de för er.Våran klass va oxå på läger i 3 dar Vi dela oxå med killarna fast de e bara 5 killar i klassen Fast om inte ville duscha ihop så slapp man Fast dom flesta gjorde det.Hej då från sofie

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie :)
    ja vi var bara tre killar och sju tjejer.Vilken tur ni hade vi hade inte äns någon dusch vi hade havet :(
    Ha en bra dag Sofie!

    SvaraRadera