onsdag 13 juni 2012

Skolavslutningen

Hej ja nu har jag slutat 6:an och nästa år är det 7:an som gäller.jag fick en jätte fin rosa ros och två fina diplom ena med bilder på oss 6:or och sången de gjort till oss igår.Ja jag har ätit på ett ställe som heter gandi en indisk restaurang där jag åt buffé.jag har shoppat lite och bilder kommer i slutet av dan. Skönt med sommarlov och sovmorgon bara tråkigt att sluta och inte ha mina underbara lärare Petra och Maria och min helt otroliga rektor Inger :(

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig. En mycket trevlig skolavslutning utomhus med mycket roligt och bra program.
    Det var riktigt kul att äta lunch med din klasskompis föräldrar. De är ett riktigt trevligt par.
    Önskar dig ett uderbart sommarlov med sol, värme och bad.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. HÅller helt klart med atttt det var tråkigtm att sluta 6an men det blir ju kul att börja p¨å hannaskolan! längtar att få träffa dej och dom andra igen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej julia jag längtar också efter att få börja Hanna skolan med dig och dom andra he en bra sommar :)

      Radera