söndag 14 oktober 2012

Gårdagens händelser!

Hej!

I fredags följde en utav mina bästa kompisar Julia hem till mig och sovde över till på lördag. Det var superkul och vi hade superkul.

Vi såg en bra film som heter en gång i phuket vi åt godis, popcorn och chips. Vi hade det jättemysigt vi pratade ganska mycket också <3

Sedan på lördagen så skulle hon fara hem det var lite tråkigt för vi hade haft det så kul.Men när vi kom till lägenheten där hon bor och skulle säga hej då så kännde jag mig jättekonstig vart alldelens yr och allt snurrade jag vart även jättevarm om mina öron och när jag skule säga det till mamma så var hon bara som svarta prickar så det vart ett snabbt hej då :( men när jag kom ut till bilen så vart det bättre och jag kände inte av det något mer resten av kvällen som tur var. Jag tror att jag svimmade för jag vart som borta en stund.

Senare den kvällen så for vi till pappas gudson som fyllde 20 år vi pratade och åt jättegod mat med efterrätt det var supergott men eftersom jag hade typ svimmat så tappade jag matlusten och ville inte äta så mycket men jag åt lite i allafall.

Nu idag ska jag ut och sälja jultidningar och senare ikväll så ska jag se solsidan williams lista måla naglarna och tvätta håret.                                     Ha en trevlig dag läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar