lördag 27 oktober 2012

Igår och Idag!

Hej!

 Efter skolan igår for jag och mamma in till centrum för att först äta och då åt Subway
dom har ju jätte god mat och sedan fikade vi på Mekka där tog mamma nån nöt bakelse och jag tog någon frukt och bär bakelse som var super god. Sedan gick vi ner på stan och kollade på julklappar och födelsedags pressenter till mig så att mamma vet vad jag önskar mig. Det var en kul kväll.


Jag och Ola lustig
Mobilfodralet är Supersnyggt
 Idag är det första dagen på lovet och det känns skönt. Jag har varit med mamma på skoterns dag i umeå. Där träffade vi  radiopratare Ola Lustig. Mamma stog en stund och pratade med han och så tog jag och han en bild sedan han gav mig en vattentät fodral till min iphone :) den är jättebra för man kan kolla på mobilen utan att måsta ta ut den ur plastfodralet en supersmart grej med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar