torsdag 18 oktober 2012

Övernattning!

Hej!

Imorgon kl 18.00 så ska jag fara till min skola och sova över där till på lördag med hela klassen.

Det kommer bli superkul vi ska beställa mat från en restaurang på mariedal i umeå så kommer dom med maten till vår skola och så äter vi där Ssedan ska vi typ leka någon lek hela klassen eller spela något sällskapsspel. Efter man har gjort det så tror jag man får  göra vad man vill. När vi sedan på morgonen vaknar så kan man äta frukost om man vill sen ska man städar det kommer helt klart bli supermysigt!

Vi hade två st övernattningar på skolan med Montessori det var också kul undrar hur det kommer bli nu med Hannaskolan?

Nu ska jag äta go middag potatisgratäng och fläskfile med sås det kommer bli super gott sedan efter maten ska jag packa inför morgondagen och duscha och tvätta håret  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar