lördag 20 oktober 2012

Övernattningen!

Hej!
igår fick man inte ha med sig någon dator eller ipad så jag kunnde inte blogga tyvärr. Men jag kan berätta allt nu iställe.

 Ja det började med att vi kom dit kl 18.00 och då satt alla tillsamans och ät middag som vi hade beställt från en pizzeria fast jag åt mat som jag hade tagit med hem ifrån  det var potatis gratäng fläskfile och grönsaker. Det var super gott.

Sedan efter maten så hjälpte jag och några tjejer till med att plocka ur och in disken i maskinen sedan tog vi det lungt. Efter vi hade fått smälta maten ett tag så lekte vi massa lekat som: Maffia (jag var maffia och dödade många haha) tidnings leken (Det var lite jobbigt) Vi körde fyra man i soffan och då vann först killarna sedan så körde vi en gång till och då vart det ovagjort sedan släckte vi alla lampor i huset och körde mörkerkuragömma det var super kul och lite läskigt.

Killarna dunkade musik så det vibrerade i hela kroppen, det var kul vi såg även en jättetråkig film som heter Crash den  SÖG  den handlade bara om svarta och vita ( mörkhyade och ljushyade) den var värkligen jätte dålig så jag satt och smsade med några kompisar det var kul. Sedan hade jag så tråkigt så jag gick och satte mig på golvet i det rumm vi såg och då komm några av mina kompisar och då spelade vi lite kort.

Vart lite trött sen så jag gick och la mig även två andra tjejer också fast vi pratade en bra stund innan vi kunnde sommna.Det var en halv kul kväll det har som varit bra vissa gånger och då har det varit jätte roligt och vissa gånger så var det  jätte tråkigt så att jag ville hem men nu är jag hemma och det känns skönt.  Men så har övernattningen sett ut hoppas ni har en bra dag mina läsare puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar