söndag 21 oktober 2012

Mina favorit ringar!


Fick i ett Happy meal när jag var lite ;)
Indiska


Av en tjej jag känner som importerar  coola grejer.

Bik Bok

Om ni inte ser vad det står så står det: Enter
     och är köpt på Glitter

Halens tror jag

H&M





H&M




Av en tjej jag känner


Lindex




Glitter




Prickig katt i Göteborg eller på prickigkatt.se






På Nolia av någon tjej

Av en tjej jag känner igen




 På Glitter

Hej det här är mina favorit ringar och som ni nu ser så har jag även här skrivit varifrån jag har köpt dom :) Ursäkta för mina fula naglar dom var omålade och smutsiga och att det var dåliga bilder.
Glitter

                                                                                                          Trevlig kväll! 




2 kommentarer:

  1. Hej och kul att se vår fina ring i ditt kollage.
    Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
    Lycka till och trevlig måndag önskar Anna från Halens

    SvaraRadera
  2. Okej tack för tipsen Anna jag ska göra det nästa gång :) Ha en trevlig Måndag!

    SvaraRadera