måndag 15 juli 2013

fjärde dagen på semestern

Idag har vi åkt från campingen i Nyköping till en ny camping i Söderköping på vägen dit så stannade vi på Kolmården vilket var väldigt roligt.

































  • Vi såg på deras nya delfin show Life som var jättebra. Den kan jag rekommendera om ni ska till Kolmården. 
  • Åt mat i regnet.
  • Åkte linbanan dom har vilket också är väldigt roligt att göra om man är där.
  • Vi kollade på alla deras söta djur förutom surikaterna för dom glömde vi bort och kom på det när vi nästan framme till utgången så då orkade vi inte gå tillbaka. Jag tycker att Präriehundarna och den röd pandan var sötast.
Jag lägger inte ut precis alla bilder jag tagit för det var någonting på 200 för då skulle det bara bli jobbit att kolla på alla :)   Ha en trevlig kväll kram <3



3 kommentarer:

  1. Vilken tuff gorilla och så din pappa ..... nä jag menar apan som ligger så jädra coolt. Du är så duktig på att fotografera. Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Haha, schimpansen som ligger där å ser slö ut var ju bäst :D

    //Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha visst var den cool. Kram kram :)

      Radera