onsdag 17 juli 2013

sjätte dagen på semestern

Hej idag är vi fortfarande kvar i Oskarshamn men vi har hittat på en massa roliga grejer först har vi åkt med bilen och kollade runt lite i Oskarshamn och ätit lunch på McDonalds, vi stannade också och kollade på en häftig bil som jag fick ta kort på. Mannen som ägde bilen sa att det var flera som hade velat ta kort på den så han var van. Vi besökte även Liljeholmens ljus fabrik där dom hade en hel del ljus det var jättestort där inne.

Sedan for vi tillbaka till campingen och hyrde en kanot och paddlade runt lite, det var jätte roligt. Jag var rädd jag och pappa skulle välta kanoten så jag tog inte med mig min mobil men jag fick låna pappas vatten täta mobil med en lite sämre kamera men jag tror ni ser vad det är ändå. Om ni inte ser vad det gråa är på två av bilderna så är det två stycken fiskmås ungar dom var hur söta som helst.

Efter att vi ätit middag så gick vi och spelade minigolf som också var jätte kul fast jag förlorade jag fick 52 poäng och pappa fick 41 poäng så pappa vann även fast jag gjorde en hole in one på banan bredvid våran bana tyvärr räknades det inte. Hahaha. Sedan såg vi en film och nu ska jag gå och sova för imorgon kommer det bli en sen kväll innan vi är framme på Gotland.
                     
                                                                                                                      PS. vi välte inte kanoten.








4 kommentarer:

  1. Din pappas kamera är verkligen sämre än din. ;-)
    Jag hade velat vara på ljusfabriken, såg mäktigt ut. Vad kul att se att ni har roligt. :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske lite.
      Aa det var väldigt stort. Ha en trevlig dag :) Kram

      Radera
  2. Vad glad jag blir att se att ni gör en massa roliga saker utomhus, som att paddla kanot :) Toppen :P

    //Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa det var faktiskt väldigt roligt :)

      Radera