onsdag 24 juli 2013

Fjortonde dagen på semstern

Hej idag har vi varit och kollat på Ölands djurpark. Det var jätte roligt att se alla olika djur dom har. Vi fick även gå in till lemurerna och mata och klappa dom, det var super kul. Så fort man böjde sig ner för att mata dom som inte var i träden så hoppade någon på min ryggen. Dom små lemur ungarna gillade att sitta på mitt huvud och äta mitt hår. Haha. Dom tyckte även det var kul att nafsa på mina händer och fingrar. Deras päls var jätte mjuk och deras händer var varma. Haha, dom är så söta. Efter vi varit hos lemurerna så gick vi och åt lite mat sedan gick vi och åkte några karuseller innan vi åkte. Där efter for vi med bilen och körde runt lite för att fördriva tiden.

Kl 19.00 så åkte vi till Stenninge och tittade på ett traktorrace där dom även visade medeltida tornerspel som var ganska häftigt att se på. Nu är vi i husvagnen och har nyss sett en film
(Vi ser mycket film när vi är på husvagnssemester).





























2 kommentarer:

  1. Åhhh min kille är kvar från när jag var där för fyra år sedan. Den killen som kurtiserade mig så myclet. .... Han med gul tofs.
    Hi hi, nina

    SvaraRadera