torsdag 11 juli 2013

Första dagen på semestern

Hej!
Det blev så att jag och pappa for på semester på onsdagen istället för att vi skulle fixa lite grejer och packa det absolut sista. Vi kom iväg först kl 21.00 och stannade i Nordmaling. 

Idag har vi åkt förbi Sundsvall och stannade där för att kolla lite på Ikea och även köpa en ny pyjamas åt mig eftersom jag hade glömt min hemma. Och även för att handla lite mat. 

Nu har vi stannat i  njurunda. Och vi fick den allra sista 
camping platsen på hela campingen. 
Vi hade en himla tur för om vi hade 
kommit några minuter senare hade vi 
inte fått den. Vi har hunnit med att laga våfflor
vilket kanske inte gick så bra eftersom vi
har ett dåligt våffelgärn men vi fick i alla 
fall några våfflor var och dom smakade 
väldigt bra. Vi har gått på en promenad 
och inspekterat mini golf gräsmattorna, 
hälsat på fiskmåsar och kollat på båtar. 
Sedan såg vi en film men den var så 
tråkigt så att vi båda somnade.

När jag och pappa åker bil så ser vi ett 
flygplan som åker jätte nära marken vilket
varken jag eller pappa har sett. 

Den sista bilden är från campingen 
när vi var ute på vår promenad bland
båtarna så var det en lite ö med en massa 
hus som låg på den på andra sidan sjön.
Jag tyckte det såg fint och mysigt ut 
eller vad tycker ni?


           Ha en trevlig kväll :)





2 kommentarer:

  1. Vad kul att du börjat blogga igen. Har verkligen saknat det. Skall ni åka på den där affären i Uppsala? Jag har gett en massa gardiner och porslin till Daniell. Så nu år det mindre skräp här. Det blir kul att följa dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det ska vi fast vi ska åka till den på hem vägen. Okej vad kul :)

      Radera